Az 1966 októberi London Motor Show-ra átkeresztelték a Mark X-et, és Jaguar 420G-ként mutatták be (nem tévesztendő össze a kisebb Jaguar 420-al!).
A 420G leginkább abban tér el a Mark X-től, hogy a hűtőrácsot középen függőlegesen egy vastag krómcsík osztja ketté, valamint hogy irányjelzők vannak az első sárvédőkön is és egy króm csík jelent meg az ajtókon és sárvédőkön végig az övvonalon (az övvonal alatt és felett eltérő két színű változatok is voltak és ezeknél a króm csíkot elhagyták).
Beltéri változások: perforáció a bőr ülések középső részén, kipárnázott műszerfal elemek a biztonság növelése érdekében, az óra műszerfal közepén található egy központi helyen, és a légkondicionáló, mint opció.
A modell-családnak volt egy „limuzin" változata is, standard tengelytávval és egy üveg elválasztó fallal a hátsó üléssor előtt, valamint és az első üléssorban két különálló ülés helyett egy darab hosszú üléssel. AZ 1968-as évjárattól a limuzin DS420 tengelytávját 21"-ra növelték és a mechanikus elemeket is ehhez igazították.
Ez a változat egészen 1992-ig készült, sok helyen használták diplomata autónak vagy temetéseknél koporsószállítónak illetve a gyásznép fuvarozására.
Annak ellenére, hogy a Mark X-el megegyező időtartamban értékesítették (öt év), a 420G darabszáma kevesebb, mint egyharmada az elődjének: ezt a csökkenő népszerűség és az XJ6 termelésének növelése okozta elsősorban. Végül a termelése 1970-ben állt le .